Tudnivalók a Vodafone számláról, a számlázásról a számlafizetésről és az ügyintézésről

From: Vodafone Magyarország <hirlevel.hu_at_vodafone.com>
Date: Thu, 9 Feb 2023 19:16:34 +0100 (CET)

Ha levelünk nem megfelelően jelenik meg, kérjük kattints ide Kedves Ügyfelünk! Tudtad, hogy előfizetésed számlázásával kapcsolatos ügyeid könnyen és gyorsan kezelheted My Vodafone fiókodban, My Vodafone applikációnkban? Megnézheted, kiegyenlítheted aktuális számláidat, ellenőrizheted a jóváírásokat, beállíthatod kapcsolattartói telefonszámod vagy e-mail címed, amire számlaértesítőidet szeretnéd kapni. Ezen felül követheted az aktuális költéseid, frissítheted adataidat és hozzáférést állíthatsz be mások számára is. Hogy tudok belépni a My Vodafone fiókba? Az online ügyfélszolgálatba a weboldalunk ob sarkában található Bejelentkezés szövegre vagy ikonra kattintva tudsz bejelentkezni, vagy közvetlenül a www.vodafone.hu/myvodafone oldalon. A belépéshez használd kapcsolattartói telefonszámodat vagy kapcsolattartói e-mail címedet (ez legtöbbször az az e-mail cím, melyre Vodafone számláid értesítői is érkeznek) és a hozzá tartozó jelszót. Ha nem tudsz belépni, akkor kattints az "Elfelejtettem a jelszavam" szövegre. Add meg a következő felületen a kapcsolattartói telefonszámodat vagy emailcímedet, és kattints a "kérem az ideigenes jelszót" gombra, majd kövesd az SMS-ben vagy emailben kapott utasításokat. Ha még nem használtad az online felületünket vagy elakadtál, kattints a „Nem tudok bejelentkezni, segítséget kérek” szövegre, majd válaszd a „Még nincs myvodafone fiókom” menüpontot vagy válaszd a „Nem tudok belépni” alatt a „Tájékoztató a megváltozott belépési folyamatról” lehetőséget, ahol akár chaten is kérheted ügyintézőnk segítségét. Amennyiben Te vagy az Előfizető, fiókodhoz más felhasználóknak is egyszerűen hozzáférést adhatsz, amivel kapcsolatban a meghatalmazott online, telefonon vagy személyesen ügyet is intézhet. További információ a hozzáférésekről. Hozzáférések Hol tudom megnézni aktuális és korábbi számláimat? My Vodafone fiókodba történő belépést követően, a Számláim menüpont alatt minden fontos információt megtalálsz, valamint megtekintheted és letöltheted aktuális és korábbi számláidat, míg befizetéshez válaszd a Fizetés gombot. Jó tudnod! Amennyiben vezetékes és mobil szolgáltatással is rendelkezel, a menüben mindig válaszd a megfelelőt a számlák szűréséhez. Az elektronikus számlák hitelessége megegyezik a papír alapú számlák hitelességével. Megtekintem a számláimat Hogyan tudok elektronikus számlázási módra váltani? Amennyiben nem az elektronikus számlázási módot választottad a szerződés megkötésekor, ezt utólag is megteheted My Vodafone fiókodban. Hogyan és meddig tudom befizetni a számlámat? Számláid befizetési határidejét megtalálod a számlán és My Vodafone fiókodban. Számlád legkényelmesebb kiegyenlítéséhez válassz online fizetési lehetőségeinkből, vagy állíts be csoportos beszedési megbízást! Nézd meg milyen befizetési módok közül tudsz választani! Befizetési módok Kérjük, vedd figyelembe, hogy a befizetési módok könyvelési ideje eltérhet. Erről további információt itt találsz. Mit tegyek, ha nem kaptam értesítést az új számla elkészültéről? Értesítéstől függetlenül a legfrissebb elkészült számlák megtekinthetőek a My Vodafone alkalmazásban vagy My Vodafone fiókodban. Ellenőrizd és szükség esetén frissítsd kapcsolattartói elérhetőségeidet My Vodafone fiókod Beállítások menüpontja alatt. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a befizetési módok könyvelési ideje eltérhet. Mit tegyek, ha nem kaptam értesítést az új számla elkészültéről? Értesítéstől függetlenül a legfrissebb elkészült számlák megtekinthetőek a My Vodafone alkalmazásban vagy My Vodafone fiókodban. Ellenőrizd és szükség esetén frissítsd kapcsolattartói elérhetőségeidet My Vodafone fiókod Beállítások menüpontja alatt. Miért nem látom a befizetést a számlámon? Aktuális, legfrissebb egyenlegedet a My Vodafone alkalmazásban vagy a My Vodafone fiókodban tudod megtekinteni. Ez az az egyenleg, ami alapján a számlabefizetést szükséges teljesítened. Amennyiben a számlazárást követően érkezik befizetés, vagy előleg, akkor az a soron következő számládon fog megjelenni. Az egyes befizetési módoknál a könyvelési idő eltérő lehet, amik 2-5 munkanapot is igénybe vehetnek. Amennyiben további számlázással kapcsolatos kérdésed lenne, nézd meg a leggyakoribb kérdéseket. Köszönjük, hogy a Vodafone-t választottad! Üdvözlettel: Vodafone A jelen elektronikus levélben megjelenő valamennyi információ kizárólag tájékoztatásul szolgál, marketing ajánlatot nem tartalmaz. A tájékoztatás nem teljes körű. További információért kérjük, írj a https://www.vodafone.hu/kapcsolat elérhetőségen vagy keress bennünket a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon. Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Szolgáltató honlapján elhelyezésre kerültek a kiskorúak védelmét lehetővé tevő, könnyen telepíthető és használható szoftverek, illetve azokkal egyező célra szolgáló más szolgáltatások elérhetőségére, valamint használatára vonatkozó részletes információk, amelynek elérhetősége: https://www.vodafone.hu/kiskoruakvedelme A Vodafone Magyarország adatkezelési szabályzatát a Vodafone Magyarország Általános Szerződési Feltételeiben találod. A jogaidról részletesebb tájékoztatást a https://www.vodafone.hu/adatkezeles oldalon találsz.
Received on Thu Feb 09 2023 - 19:16:35 CET

This archive was generated by hypermail 2.3.0 : Thu Feb 09 2023 - 19:23:07 CET